شرکت خدمات فراساحل لیان با نگرش به اصل مشتری مداری و رعایت استاندارهای بین اللملی در حوزه خدمات دریائی تشکیلات سازمانی خود را در دو بخش عمده اداری ( مد یریت عملیات و فنی و مدیریت بازرگانی) که قابلیت شناسائی و تامین خواسته های کارفرمایان را که منطبق با قوانین و مقررات مرتبط با خدمات دریائی باشد را پایه ریزی نموده است و با استفاده از دفاتر نمایندگی شرکت در بنادر و جزایر ایرانی بعنوان بازوی اجرائی عمل می نماید.
این مدیریت با بهره گیری از کادر متخصص موجود توانائی کامل کنترل و نظارت بر عملیات کلیه شناورهای شرکت کننده در پروژه های فراساحلی ونصب را دارا بوده و توانائی شناسائی و تامین نیازهای عملیات در دست اجرا را در زمینه های شناور- تامین نیروی انسانی متخصص – شناسائی منابع تعمیراتی و خدماتی مورد نیاز- مدیریت راهبری شناورها ومدیریت تعمیرات شناورها را در حد استاندارد های بین المللی دارا میباشد.
این مدیریت همچنین خرید کلیه نیازمندیهای اصلی و مهم پروژها را به شرح زیر انجام میدهد:
فعالیتهای دفاتر شرکت خدمات فراساحل لیان